lørdag 5. februar 2011

Uken før avreise


TYPISK!!


Jeg var ikke veldig godt i gang med forberedelsen da denne uken startet, så panikken ble ganske høy da jeg våkner mandag morgen med feber og hodepine igjen :(

Jaja tenker jeg for meg selv, dette går nok like fort over som i forgje uke, så feil kan man ta! Tre legebesøk på under kant av to uker, flere blodprøver, ibux og paracet og MANGE timer i senga senere har det blitt fredag og jeg MÅ fikse siste rest før jeg drar.


Hjelpes meg, hvordan skal jeg få plass til alt i rygsekken, å klarer jeg å bære den med meg?

Trenger jeg den-- Ja,

Har jeg plass til den-- nei,

Det har vært en hard utvelgelse, og sikert er det mange som vil si at jeg har med meg ALT for mye. Men jeg innrømer det, jeg er litt kontrolfreak, ja jeg innrømer det, sykt meg de som vil, Det er jeg som skal bære sekken.

Jeg tror i hverfall at jeg har klart å komme frem til det jeg kaller mest nødvendig, jeg får lukket sekken med god margin og jeg klarer å løfte den opp og bære den selv. Da må det vel være bra?


Nå mangler bare en ting, at jeg skal få sommerfugler i magen, enda har de latt vente på seg, men tror de kommer flyvende så fort jeg har ting nesten helt under kontroll og det ikke er mer å gjøre.


35 timer til take off.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar