tirsdag 15. februar 2011

Tirsdag 15.02.11

Ja, da var det morgen tog på oss igjen i dag tidlig, opp kl 4 til strømbrudd på grunn av kraftig regnvær. Vi ankommer Agra til et like ille regnvær :( kipt siden vi skal se taj mahal i dag. Vi bestemmer oss for å drøye turen litt så kanskje vi er heldig at været letter litt, Å JA DA;) vi er super heldig, det stopper å regne og sola titter så vidt frem;) digg.

I går var jeg på kamel og vilage safari, artig det egentlig, fikk snakke med og hilse på noen folk som bodde veldig enkelt og kommelig på landsbygden like utenfor Jaipur.

I morra er det nytt morgen tog, men ikke fult så tidlige som de andre dageme, vi rekker frokost i morra;)

Jeg har fått med meg at vi skal sove i telt i morra, lurer på hva slags telt det er. Er det type norsk to mans telt eller er det mer party telt?? vi får vente å se;)
Ut på tur;)
Se så søte barn da, leier hverandre. Dette er to barn fra landbyen vi besøkte.

Taj mahal, Det er virkelig et majestetisks bygg. Mye større en jeg trodde, og vann speilet er mye mindre enn jeg har trodd.. haha.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar